طربناک

خیز و در کاسه ی زر آب طربناک انداز . . . پیشتر زانکه شود کاسه ی سر خاکانداز

طربناک

خیز و در کاسه ی زر آب طربناک انداز . . . پیشتر زانکه شود کاسه ی سر خاکانداز

طربناک

متاع تفرقه در کار ما همین دل بود
خداش خیر دهد هر که این ربود از ما

هیچ فنی در عالم بالاتر از دلبری نیست، آن کسانی که دل ها را برده اند بزرگترین خدمت را کرده اند هنرمندان از این دست هستند و انبیا بیش ازهمه دلبری کرده اند
دل ما در گرو فیضان آسمانی آنها قرار گرفته است ، در گرو جمال آنها که ماه فرو ماند از جمال محمد قرار گرفته است.
دکتر الهی قمشه ای

---
به فدای شورت ای عشق چنان ببر ز هوشم
که به دفتر جنون هم نتوان نوشت ما را

دو هزار سنگ طفلان خورم و هنوز سبزم
ز فرح که پیر دهقان به ره تو کشت ما را
« میرزا محمد تقی حجه الاسلام »
---

قصد این کمین نیز کنار زدن پرده از رخسار یار است تا مستعدان با دیدنش دل را بدهند و به دنبال دلدار روان شوند.

---
تا از ره و رسم عقل بیرون نشوی
یک ذره از آنچه هستی افزون نشوی

یک لعمه ز روی لیلیت بنمایم
عاقل باشم اگر تو مجنون نشوی
« نقل از ناشناس در کشکول شیخ بهایی »
---

م.ح. خانی کوثر خیزی


***

این بلاگ مجهز به لغت نامه است. برای دیدن معنی کلمات کافیست کلمه را انتخاب نمایید. اما به علت پشتیبانی نکردن بعضی مرورگرها شما نمی توانید از این موهبت استفاده کنید. اما مرورگر Google Chrome کاملا حامی کدهای ماست. لینک دانلود این نرم افزار در قسمت پیوندهای روزانه قرار دارد.

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
ابیات تصادفی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
پیوندها

حافظ - همشه پیشه من عاشقی و رندی بود + درخواست نظر

يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۴۱ ق.ظ

همیشه پیشه من عاشقی و رندی بود

دگر بکوشم و مشغول کار خود باشم

سلام عزیزان لطفا اعلام کنید نظرتون راجع به اینکه پادکست پُست ها رو با صدای خودم توی طربناک بگذارم چیه. آخه طی یه بررسی دیدم به علت طولانی بودن متون خوندشون برای خیلیا خارج از حوصله است.

لطفا برای بهبود وضع طربناک با نظرات ارزشمندتون کمکم کنید.

نظرات  (۲۱)

۱۹ تیر ۹۲ ، ۱۵:۴۶ یعقوب کربلا
ممنون که سر زدی
راستی لینک
پاسخ:
خواهش میکنم
...

سلاملیکم،از اینکه قدم بر وبلاگم نهادید ممنونم،به نظرم خیلی کار قشنگیه چون هم گوش دادن بهش جذابتره و هم دیگه کسی حوصله اش موقع گوش دادن به شعر سر نمیره و هم لحن خوندن کمک میکنه آدم مفهوم رو بهتر درک کنه.

با افتخار وبلاگ پرمحتواتون رو لینک کردم،در پناه حق بهترینها رو براتون آرزو دارم

پاسخ:
سلام ممنون
یا حق
۱۲ تیر ۹۲ ، ۰۹:۰۳ ی قطره از باران
[گل][گل]

زندگی را بنواز

حتی گنگ

زندگیت را

وقتی خودت مینوازی

زیبا میشود

یاد میگیری

مینویسی

میخوانی

میزنی

و همه چیز

بهتر و بهتر میشود


[گل][گل]



پاسخ:
واقعا قشنگ بود
ممنون
۰۷ تیر ۹۲ ، ۲۲:۴۷ علی ابن الرضا
طرب ناک بودید...
به ما هم سر بزنید .تازه کاری ما رو با نظراتون جبران کنین
پاسخ:
لطف دارید
مزاحم میشیم
فکر خیلی خوبیه.میتونید امتحان کنید ببینید بازخورد چیه...
در ضمن این لغت نامه وبلاگتون واقعا معرکه است....
خیلی جالبه!!!
پاسخ:
خواهش میکنم لطف دارید
سلام علیکم...
باعث افتخار وبلاگی چنین سرشار از ذوق ادبی و هنری رو جزو لینک هام داشته باشم تا دوستان هم باهاش آشنا بشن...
در مورد مبحث قتل های زنجیره ای 27خرداد هرسال این بحث داغ می شود و بد نبود این مطلب رو قرار بدم و کمی از ابهامات رو در این مورد برطرف کنم...خودم خیلی در مورد اینجور اتفاقات پر رمز و راز تاریخ انقلاب کنجکاوم و شاید باشند کسانی دیگر مثل من که مایل تمایل به سب اطلاعات داشته باشند.
انشاالله بعد از امتحانات بیشتر سر میزنم و از اشعار دلنواز بهره مند خواهم شد.
در پناه حق
پاسخ:
سلام
ممنون
انشاالله
یا حق
۲۶ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۵۵ سمیه ناصری
چه فکر جالبی...........فقط با حجم کم.........چون محدودیت دانلود داریم دیگه
پاسخ:
ممنون از نظرتون
چشم نهایت سعیم رو میکنم
۲۵ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۲۹ حسین مزینانی
عالیه
پاسخ:
ممنون از نظر موافقتون :)
خیلی جالبه
فک نکنم کسی مخالفت کنه!!
پاسخ:
ممنون از نظرتون
۲۱ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۴۵ مهدی درخشان
خوبه این جوری بازدیدکننده ها بیشتر راغب اند تا بفمن در رابطه با چی نوشتی...و وقتی که فایل ها رو بشنوند راحت تر اند تا این که بخونن
پاسخ:
ممنون مهدی جان
۲۱ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۳۶ مهدی درخشان
سلام
با یه داستان کوتاه آپم
اگه به وبم بیاید خوشحال میشم...
پاسخ:
سلام
اومدم
سلام
اگه حجم پادکست هاتم کم باشه عالی میشه...
پاسخ:
سلام
ممنون که سر زدی
نهایت سعیم رو میکنم
رنگ بندی نوشته هاتون جذاب و گیرا هستن واسه همین مطالب تا اخر خونده میشن !
ممنون بابت وبلاگ زیباتون !
یاعلی
پاسخ:
مطالب طولانی رو خیلیا حوصلشون نمیزاره
قربان شما
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۵۳ محمد عباسی
از آقا میلاد عزیز تشکر فراوان دارم
از مدیریت وبلاگ محترم طربناک هم تشکر فراوان و ویژه ای دارم
پاسخ:
قربانت من که کاری نکردم
۱۹ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۰ سید میلاد موسوی
آقا محمد هم زحمتشو کشید:
http://m-abbasi.blog.ir/1392/03/19/ferdosi
پاسخ:
دستش درد نکنه
کار جفتتون درسته
۱۹ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۰۲ سید میلاد موسوی
داداش؛
بی کران سپاسگزارم؛
♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
پاسخ:
♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥
اره بذارید گوش میدیم..
پاسخ:
چشم ممنون
۱۹ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۹ سید میلاد موسوی
با ترانه ای(=شعر) به روز شدیم...
پاسخ:
اومدم عزیز
خیلی کار جالبیه به نظر من ....
پاسخ:
یعنی شما گوش خواهید داد؟
سلام با شعری در وصف خودم به روزم
خوشحال میشم سری به وبلاگ من هم بزنید .
پاسخ:
آومدم دیدم عالی بود به دیگران هم توصیه میکنم
۱۹ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۰۴ شهید گمنام
با عرض سلام و آرزوی ایام خوش
نظر سید در انتخابات چیست؟ چه کسی باید انتخاب شود؟ آیا شرایط اصلح را میدانید؟
هر انچه میخواهید در گریزنوشتی کوتاه بخوانید
سید و دیدگاه وی در انتخابات ریاست جمهوری
منتظر نگاه گرمتان هستیم.
یاعلی
پاسخ:
سلام شهید عزیز خدمت رسیدم عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Visit W3Schools