طربناک

خیز و در کاسه ی زر آب طربناک انداز . . . پیشتر زانکه شود کاسه ی سر خاکانداز

طربناک

خیز و در کاسه ی زر آب طربناک انداز . . . پیشتر زانکه شود کاسه ی سر خاکانداز

طربناک

متاع تفرقه در کار ما همین دل بود
خداش خیر دهد هر که این ربود از ما

هیچ فنی در عالم بالاتر از دلبری نیست، آن کسانی که دل ها را برده اند بزرگترین خدمت را کرده اند هنرمندان از این دست هستند و انبیا بیش ازهمه دلبری کرده اند
دل ما در گرو فیضان آسمانی آنها قرار گرفته است ، در گرو جمال آنها که ماه فرو ماند از جمال محمد قرار گرفته است.
دکتر الهی قمشه ای

---
به فدای شورت ای عشق چنان ببر ز هوشم
که به دفتر جنون هم نتوان نوشت ما را

دو هزار سنگ طفلان خورم و هنوز سبزم
ز فرح که پیر دهقان به ره تو کشت ما را
« میرزا محمد تقی حجه الاسلام »
---

قصد این کمین نیز کنار زدن پرده از رخسار یار است تا مستعدان با دیدنش دل را بدهند و به دنبال دلدار روان شوند.

---
تا از ره و رسم عقل بیرون نشوی
یک ذره از آنچه هستی افزون نشوی

یک لعمه ز روی لیلیت بنمایم
عاقل باشم اگر تو مجنون نشوی
« نقل از ناشناس در کشکول شیخ بهایی »
---

م.ح. خانی کوثر خیزی


***

این بلاگ مجهز به لغت نامه است. برای دیدن معنی کلمات کافیست کلمه را انتخاب نمایید. اما به علت پشتیبانی نکردن بعضی مرورگرها شما نمی توانید از این موهبت استفاده کنید. اما مرورگر Google Chrome کاملا حامی کدهای ماست. لینک دانلود این نرم افزار در قسمت پیوندهای روزانه قرار دارد.

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
ابیات تصادفی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
پیوندها

هدایای رمضان سری اول - دعای سحر و ربنا

پنجشنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۴۰ ب.ظ

دعای سحر با صدای محمد رضا اصفهانی

دریافت
حجم: 6.94 مگابایت
توضیحات: لطفا برای حمایت از این عزیز آلبومهای اصل این هنرمند را خریداری فرمایید

ربنای کامل با صدای استاد محمد رضا شجریان

دریافت
حجم: 8.41 مگابایت
توضیحات: لطفا برای حمایت از این عزیز آلبومهای اصل این هنرمند را خریداری فرمایید

نظرات  (۶۱)

۱۶ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۱۵ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
خواهش می کنم.
 فقط همین...!!!
 کاش می گفتید چرا...
پاسخ:
گفتم دیگه ولی شما فرمودید قبول ندارید
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۰۷:۰۷ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
سلام
(...فکر نمی کردم شما دیگه اشتباه بگیرید...!!!بنده کنیز ولایی...هستم و کنیز به خانومها نسبت داده میشه...افسر ولایی admin هستند و فعلا تشریف ندارن...بعد از اینکه وبلاگ گروهی شد، فرصت نشد عکس و پروفایل رو ویرایش کنن و منم بهشون دسترسی ندارم تا ویرایش کنم.)

...ممنون از توضیحتون...اما قانع نشدم؛
 شما لازم نیست حتما برای تاییدشون هورا بکشید...همین که بعد از این قضایا ، صداشونو تبلیغ می کنید ناخودآگاه دارید تاییدشون می کنید(در این شکی ندارم، لطفا شما هم با خودتون روراست باشید)
نمی دونم خیلی شبیه هست یا نه : مثلا کرووات ابزار خاصی نیست اما مراجع، برای اینکه لباس اغلب کفار هست، حرام دونستنش.

...و نکته اصلی و اساسی اینکه: قضیه ی این آقا با قضیه ی حر و پندارمون در مورد گناه دیگران و گناه در مقطع زمانی  خیـــــــلی فرق می کنه، اینکه ایشون با انتشار این عکسها هیچ مخالفتی نداشتند یعنی با گناه خودشون هیچ مشکلی نداشتند... و قضیه از پندار گذشته، حتی اگر فرض کنیم مقطعی باشه...!!!
اساس مشکل ما با جناب آقای شجریان حتی در اینها هم نیست؛ اساس مشکل ما اینه که ایشون رفتن با یه برنامه ها و شبکه هایی همراه شدن که تماما برضد اسلام و جمهوری اسلامی و بنیان خانواده کار می کنه و این آدم و کارش رو، نه تنها نباید خواسته و ناخواسته تایید کرد، بلکه باید تقبیح کرد.

امیدوارم قانع شده باشید.
 "اللهم عجل لولیک الفرج"


پاسخ:
سلام ببخشید اولش متوجه بودم ولی عکس رو که دیدم به اشتباه افتادم

...ممنون از توضیحتون...اما قانع نشدم؛
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۱۰ کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
...کاش به جای ربنای شجریان، ربنای حامد زمانی رو می ذاشتید.

...ببخشید اگه روح این جناب صافه لابد گوگوش  و مجریان بهایی  برهنه ی بی بی سی فارسی هم (نعوذ بالله) حوریان بهشتی اند...!!!

ربط آیه 88 سوره نمل رو متوجه نشدم!!!
توضیح می دید لطفا.

پاسخ:
ممنون از پیشنهاد دلسوزانتون


حضرت حق در این آیه میفرمایند:

وَتَرَى الْجِبَالَ تَحْسَبُهَا جَامِدَةً وَهِیَ تَمُرُّ مَرَّ السَّحَابِ ۚ صُنْعَ اللَّهِ الَّذِی أَتْقَنَ کُلَّ شَیْءٍ ۚ إِنَّهُ خَبِیرٌ بِمَا تَفْعَلُونَ

و در آن هنگام کوهها را بنگری و جامد و ساکن تصور کنی در صورتی که مانند ابر (تند سیر) در حرکتند. صنع خداست که هر چیزی را در کمال اتقان و استحکام ساخته، که علم کامل او به افعال همه شما خلایق محیط است. (ترجمه ی حضرت آیت الله الهی قمشه ای)

خوب معنی ظاهریش که در زمینشناسی اثبات و رویت شده
اما یکی از معانی باطنی این آیه اینه که چه بسا چیزهایی هست که میپنداری نیستند (تَرَى یعنی میبینی این کلمه همراه خودش یقین و اثبات امر رو به صورت ظاهری به همراه داره و شما با بررسی ظاهری هرچند بدیهی و قوی مطمئنید به موضوع) اما فی الواقع و در حقیقت هستند.
در آخر آیه چه زیبا خداوند متعال به این معنی اشاره میفرمایند که عالم به افعال اصلی و کسی که در قضاوت هاش خطا نمیکنه خداست
و من هم در طول زندگیم این آیه برام به اثبات رسیده و تا حدی که میتونم تصمیم گرفتم هیچوقت قضاوت نکنم و اگر آقای شجریان هم عملی یا رفتاری کرده مربوط به محدوده ای از زندگیشه که به نظر من هیچ ربطی به کار هنری ایشون نداره و اون قسمتی هم که متاثر از افعال ایشونه بنا به آیه به من مربوط نیست و مسئولش خداست
چه بسا افرادی که گمراه شدن و افرادی که هدایت شدن برای مثال حضرت حر و هزاران علیهم لعنه ای در طول تاریخ راهشون رو عوض کردن و به اسفل سافلین رفتن
در کل من کار ایشون رو به عنوان یه هنرمند و یک کار هنری بسیار قوی گذاشتم و دلیلی نمیبینم که اگر آقای شجریان فردا روزی حرفی بزنه من بخوام ازش تبعیت کنم یا براش هورا بکشم
جدای از اینکه صلاح وبگاه خویش طربناک داند

ما نیز رشته ثانویه مان اصل منطق ست :/
پاسخ:
رشتتون چی بود؟
دل تون هم همراه بارگاه سایبریتون برا همین جاست
همین خاک

گذشت زمان باعث تغییر میشه
پس این که برا اولین روزه ها تون بوده-برا اولین روزه های من هم بوده
اصلا منطق نداره ..
پاسخ:
من رشتم ریاضی محضه
آیا حرف از منطق حرف زدن پیش من منطقیه؟
سلام
شما وب خودتون رو جزو رسانه ایران می دونید؟!!
مگه نشنیدید خود آقای حنجره گفتند که راضی نیستند ربنا شان از رسانه ایران پخش گردد ..
پاسخ:
سلام
خواهر طربناک رسانه دل منه
دل منم مال هیچجا نیست غیر وجود آباد
این ربنا ربنای اولین روزه های منه
۲۷ تیر ۹۲ ، ۰۵:۱۸ خادم الحسین(ع)
شما واقعا نمی دونید کی می تونه روح صافی داشته باشه...
آیا انسانی که با زنان نامحرم دست میده و رو بوسی میکنه و عکس یادگاری میگیره و آیات نور و حکم خدا رو زیر پا می گذاره و میگه گور بابای حرف قرآن و این چیزا ...می تونه رو صاف و پاکی داشته باشه؟؟؟؟
خدا اینها رو با روحشون محشور کنه انشاءالله...
پاسخ:
چی بگم؟
۲۶ تیر ۹۲ ، ۱۷:۵۲ ღ فاطمه ღ
ممنون...
پاسخ:
خواهش میکنم
۲۶ تیر ۹۲ ، ۰۴:۲۱ میلاد پایکار
به خاطر ربنای شجریان خیلی تشکر میکنم :)
کلی خاطره باهاش داریم :)
پاسخ:
خواهش میکنم
انشاالله به سلامتی
با سلام با موضوع "اقسام فلسفه های مضاف" به روز شدیم ما را در ترویج فلسفه با نظرات و راهنمایی هایتان همیاری کنید.یاعلی
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۳:۳۳ سجاد عبدی
بروزیم با "پیــــر رسیدنت"
:)

پاسخ:
سلام اومدم
۲۵ تیر ۹۲ ، ۱۱:۲۱ سید میلاد موسوی
امام صادق(ع): هرکس که در روز بسیارگرم برای خدا روزه بگیرد و تشنه شودخداوند هزارفرشته را می گمارد تادست به چهره او بکشند و اورا بشارت دهند تاهنگامی که افطار کند.
{الکافی، ج 4 ص 64 ح 8; بحار الانوار ج 93 ص 247}

درودبه شما؛ امیدوارم حالتان خوب باشد؛ با 3 نوشته به روز شدیم:
+ انسان کامل در نهج البلاغه
+ پندار نیک
+ 4 کتاب کارآمد در زمینه رایانه
پاسخ:
سلام اومدم
مکن اندیشه دیگر از شب سرد
که صبح شام هجران خواهد آمد
بگو دیگر برو فصل خزانی
که آن فصل گل افشان خواهد آمد
دگر ای شب پرستان فرصتی نیست
که خورشید درخشان خواهد آمد
که گردد زنده از او ملک دنیا
شکوفایی دوران خواهد آمد
خوشا بر حال دور روزگاران
دگر غیبت به پایان خواهد آمد
پاسخ:
ایشالا
۲۵ تیر ۹۲ ، ۰۶:۳۶ خادم الحسین(ع)
سلام مجددد بهتر نیست ربنای شجریان رو در این شرایط برای دانلود نمی گذاشتید! با توجه به سخنان رهبر عزیزم در مورد ربنای ایشون...!!!!

دیگه حتی این ربنا امسال از شبکه های ایران پخش نمیشه ...
فکر کنم در جریان باشید چرا...........؟!!
ایشون فقط اسم استاد رو به یدک می کشن..

با وجود کارایی که اخیرا انجام دادن آیا ما باز هم رومون میشه به ایشون بگیم استاد...؟!!
پاسخ:
ممنون از نظرتون
۲۵ تیر ۹۲ ، ۰۶:۳۱ خادم الحسین(ع)
سلام علیکم
غرق گنهم خدا...!  حلالم گردان
بگذر ز من آسوده خیالم گردان
هنگام سحر که سال تحویل من است
بنما نظر و احسن حالم گردان...

التماس دعای ویژه جهت ظهور مولا و دعای شهادت برای این حقیر...

پاسخ:
سلام
محتاجم
۲۵ تیر ۹۲ ، ۰۴:۰۳ حسین رضائی فرد
سلام/خداقوت
. . . .
بروزم
پاسخ:
سلام
ممنون
اومدم
۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۵:۱۱ یک آخرالزمانی
سلام
خسته نباشید
بسیار عالی 
تولد رهبرمونو بهتون تبریک میگم
بروزم 
یاعلی
پاسخ:
سلام
سلامت باشید
لطف دارید
و همچنین
اومدم
یا حق
سلام
بر شما

بنده امروز،بروزم!!!
دلتان خواست بیایید
بخوانید،نظر بدهید...
پاسخ:
سلام
اومدم
۲۴ تیر ۹۲ ، ۱۲:۲۵ یاسین کوچک
سلام....
بلاگم جدیده(شگفتیهای خدا).....خوشحال میشم بیای....
بروزم با موضوع........زایمان عقرب دیدی!!!!
پاسخ:
سلام
اومدم
سلام خوب خسته نباشید
پاسخ:
سلام
ممنون
سلامت باشید
   سلام

با فتوکاریکتوری با عنوان از کلید شیخ کلید تا دایره باز دکتر ولایتی بروزم !
منتظر نظرات شما هستم....
فرهنگ پرواز
http://farhangeparvaz.blog.ir/1392/04/23/fotokarikator1231231231
پاسخ:
سلام
اومدم
سلام همسنگر!
خدا قوت... به امید قبولی طاعات و عبادات
ما هم به روز هستیم، وقت کردین یه سری هم به ما بزنین! نظرم یادتون نره...
یا علی
پاسخ:
سلام
اومدم
سلام
تولد رهــبـــرمــونـــ مبارک
بیو گرافی ایشان
http://baran313.blog.ir
پاسخ:
سلام
برای شما هم مباک

باعرض سلام

مطلب شهید گمنام سلام لطفا نظر خود را بیان کنید ونشر دهید

پاسخ:
سلام
اومدم
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۰:۵۰ ی قطره از باران
تلویزیون داره میگه :

جوونا باید مسیر زندگیشونو مشخص کنن تا موفق بشن ...

یهو مامانم برگشته میگه :

مسیرشون مشخصه دیگه ...

اینترنت ..آشپزخونه...

اینترنت...دستشویی...

اینترنت...تخت خواب ...!!!


[خنده][نیشخند]


پاسخ:
:)
حقیقتا داره با این اینترنت ایران آباد میشه
سلام
در جمع دوستان فرقان لینک شدید 
یاعـــــــــــلی.
پاسخ:
سلام
ممنون
یا حق
۲۲ تیر ۹۲ ، ۲۲:۲۹ لایتنــــــــاهی خویشم همه غیر آمد
پاسخ:
سلام
ممنون

سلام

ممنون از حضورتون و نظرتون

با اینکه فلسفه برام جالبه ولی ازش چیزی نمیدونم اما خیلی مشتاقم بدونم استادتون چه سوالاتی نوشتن،چون ما همین یه دونه سوال رو دیدیم ذوق مرگ شدیم و کلا خستگی امتحان یادمون رفت،شما که چندتا بوده...

از پست خوبتون هم ممنون چون این دوتا نوا ب خصوص اولی رو که اولین بارم بود میشنیدم و به نظرم قشنگ بود یه حالت روحانی نابی به آدم میدن که روحانی بودن رمضان رو کامل میکنه...سربلند باشین و التماس دعا

پاسخ:
سلام
لطف دارید
۲۲ تیر ۹۲ ، ۱۷:۳۴ مسعود دهقان
سلام
لینک شدید
یا علی
پاسخ:
سلام
ممنون
یا حق
سلام
خدا خیرتون بده
منتظرتون هستم
یا علی
پاسخ:
سلام
انشاالله
خدمت میرسم
یا حق
از کوزه همان برون تراود که در اوست...
همین
پاسخ:
پس درون باید درست شه
ممنون از هدیتون
پاسخ:
خواهش میکنم
۲۲ تیر ۹۲ ، ۱۰:۳۲ ی قطره از باران
وای ؛ باران باران

شیشه ی پنجره را بَاران شست.

از دل من اما ،

چه کسی نقش تو را خواهد شست؟

آسمان سربی رنگ ،

من درون قفس سرد اتاقم دلتنگ.

می پرد مرغ نگاهم تا دور

وای باران باران

پرمرغان نگاهم را شست.

[گل][گل]



پاسخ:
زیباست
کاش شاعرش رو هم مینوشتید
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
********************************************


پاسخ:
تشکر از اطلاع رسانیتون
بسم الله
سلام علیکم
با پادکست::ماه مهربانی 2:: بروزیم و منتظر شما
التماس دعا
یا حق.
پاسخ:
سلام
اومدم
محتاجیم
یا حق
۲۱ تیر ۹۲ ، ۲۰:۲۶ یعقوب کربلا
به روز هستم..
یاعلی
پاسخ:
اومدم
یا حق

خدایا...!

 

هربار که تو را یاد میکنم

 

گم میشود تکه ای از من

 

در من

 

همین روز هاست که تمام شوم...!

پاسخ:
بسیار زیبا

خیلی وقت است که "بی تابم

دلم "تاب" میخواهد 

و یک هل محکم 

که دلم هری بریزد پایین، 

هرچه 

در خودش تلنبار کرده است را.....
پاسخ:
واقعا زیباست
خدا هلتون بده
۲۱ تیر ۹۲ ، ۱۶:۱۴ یگانه مهاجر
دینگ دینگ

پاسخ:
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیالت راحــتـــــ . . .
شکسـ ــــته ها نفرین هم بکـ ــنند ،

گیرا نیسـ ــت …!
نـــفرین ،
ته ِ دل می خـ ــواهد
دلِ شکسـ ــته هـ ـــم که دیگر
ســــر و ته ندارد . . .


پاسخ:
ولی توی دل شکسته خداست
میترسم
۲۱ تیر ۹۲ ، ۱۶:۱۲ محمد ابراهیم نامدار
عالی.

می گویندهر وقت آب می نوشی بگو  یا حسین (ع)،این روزها که آب می بینی و نمی نوشی آرام بگو یا اباالفضل (ع)

برای سلامتی و تعجیـل در فرج آقا امام زمان عج صلوات...التماس دعا

پاسخ:
الهم صل علی محمد و آل محمد
مـــــــــــــــــرســــــــــــــــــــــــــــــــی
پاسخ:
قربانت
۲۱ تیر ۹۲ ، ۱۳:۲۸ سجاد عبدی
ممنون
محمد اصفهانی که زیباست....
خدا قوت....
بروزیم
پاسخ:
خواهش میکنم
برای همین انتخاب کردمش
یا حق
اومدم
۲۱ تیر ۹۲ ، ۱۲:۳۲ سمیه ناصری
با تشکر فراوان..........دانلود کردم.....ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم
سلام
بر شما

بنده امروز،بروزم!!!
دلتان خواست بیایید
بخوانید،نظر بدهید...
پاسخ:
سلام

اومدم
سلام

اصفهانیش خوب بود
اما...
پاسخ:
سلام
جفتشون عالین
سلام 
با طرح " حجاب " بروزم.

التماس دعا
پاسخ:
سلام
اومدم
محتاجم
سلام
توفیر زیاد داره این مصداق و اون مصداق برادر

در عرصهى فرهنگ، اصول امام عبارت است از نفى فرهنگ اباحهگرى غربى؛ نفى جمود و تحجر و نفى ریاکارى در تمسک به دین؛ دفاع قاطع از اخلاق و احکام اسلام؛ مبارزه با ترویج فحشا و فساد در جامعه. "

 (بیانات مقام معظم رهبری/14خرداد 92)

...........................
فعلا همین



پاسخ:
بازم عرض میکنم:
و تر الجبال تحسبها جامده و هی تمر مر السحاب
۲۱ تیر ۹۲ ، ۰۰:۲۱ ثاقب زهرا
محمد اصفهانی واقعا صدای خوبی داره
ممنون از شما
پاسخ:
مسلما اصلا به همین علت انتخاب کردم
خواهش می کنم
قال رسولُ اللّهِ صلى الله علیه و آله :

مَن أدرَکَ شَهرَ رَمَضانَ فَلَم یُغفَر لَهُ فَأبعَدَهُ اللهُ

پیامبر خدا صلى الله علیه و آله فرمودند : ھر که ماه رمضان را دریابد و آمرزیده نشود، خداوند او را (از رحمت خود) دور گرداند.

میزان الحکمه، روایت 7456

پاسخ:
ممنونم واقعا عالی بود
سلام
        24 تیر تولد رهبرمون اگر میتوانید یه طرح یه مطلب یا یه عکس در وبلاگ بزارید.
پاسخ:
سلام
سعیم رو میکنم
انشاالله اگر خدا توفیق بدن
۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۳۷ سید میلاد موسوی
درود؛
اگر فشردشون می کردی، بهتر بود و اندازشون کمتر می شد؛ (WinRAR)
سپاس؛ من ربنا رو دریافت می کنم.
پاسخ:
سلام
گفتم اگر خواستم بزارم پخش شه برای همین کامپرس نباشه بهتره
ربنای شجریان فوق العادس .........

پاسخ:
واقعا من خودم مسحور این فایل شدم
۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۲۶ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜

خدایا!

از اینکه مرا در حد ایوب به حساب می آوری، سپاسگذارم....!!

به روزم.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
واقعا زیبا بود
خدمت رسیدم
۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۲۶ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
ممنون از هدیه های باارزشتون.
التماس دعا.

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
محتاجم
۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۸:۰۵ یعقوب کربلا
به روز هستم
یاعلی..
راستی لینک!؟
پاسخ:
یا حق
ما افطارمان را با «سلام بر حسین» باز می کنیم، نه ربنای آقای حنجره ..
پاسخ:
و تر الجبال تحسبها جامده و هی تمر مر السحاب
88 نمل
سلام...
خدا خیرتون بده انشاالله...
پاسخ:
سلام
ممنون
فقط صدای زیبا کافی نیست؛ روح حاکم بر صدا هم مهم است
پاسخ:
مسلما
ولی ما نمیدونیم کی روحش صافه یا نه

و تر الجبال تحسبها جامده و هی تمر مر السحاب
88 نمل
سلام
خدا قوت
طاعات و عباداتتون مقبول درگاه حضرت حق

پاسخ:
سلام
قربانت
و همچنین
۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۶:۰۴ یگانه مهاجر
سلام
من خودم که دارشتمشون
ولی بازم ممنون
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Visit W3Schools