طربناک

خیز و در کاسه ی زر آب طربناک انداز . . . پیشتر زانکه شود کاسه ی سر خاکانداز

طربناک

خیز و در کاسه ی زر آب طربناک انداز . . . پیشتر زانکه شود کاسه ی سر خاکانداز

طربناک

متاع تفرقه در کار ما همین دل بود
خداش خیر دهد هر که این ربود از ما

هیچ فنی در عالم بالاتر از دلبری نیست، آن کسانی که دل ها را برده اند بزرگترین خدمت را کرده اند هنرمندان از این دست هستند و انبیا بیش ازهمه دلبری کرده اند
دل ما در گرو فیضان آسمانی آنها قرار گرفته است ، در گرو جمال آنها که ماه فرو ماند از جمال محمد قرار گرفته است.
دکتر الهی قمشه ای

---
به فدای شورت ای عشق چنان ببر ز هوشم
که به دفتر جنون هم نتوان نوشت ما را

دو هزار سنگ طفلان خورم و هنوز سبزم
ز فرح که پیر دهقان به ره تو کشت ما را
« میرزا محمد تقی حجه الاسلام »
---

قصد این کمین نیز کنار زدن پرده از رخسار یار است تا مستعدان با دیدنش دل را بدهند و به دنبال دلدار روان شوند.

---
تا از ره و رسم عقل بیرون نشوی
یک ذره از آنچه هستی افزون نشوی

یک لعمه ز روی لیلیت بنمایم
عاقل باشم اگر تو مجنون نشوی
« نقل از ناشناس در کشکول شیخ بهایی »
---

م.ح. خانی کوثر خیزی


***

این بلاگ مجهز به لغت نامه است. برای دیدن معنی کلمات کافیست کلمه را انتخاب نمایید. اما به علت پشتیبانی نکردن بعضی مرورگرها شما نمی توانید از این موهبت استفاده کنید. اما مرورگر Google Chrome کاملا حامی کدهای ماست. لینک دانلود این نرم افزار در قسمت پیوندهای روزانه قرار دارد.

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
ابیات تصادفی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
پیوندها

خبر رفتنت

چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۱۸ ب.ظ

خبر رفتنت وجودم را سوزاند

دیگر غیر تعینی چیزی ندارم

خون وجودم پای غرور تو

چشمانم همچنان منتظرند

نظرات  (۴۸)


دل جدا از من و من مانده ام از یار جدا
خسته آن کس که شود از دل و دلدار جدا

گرمی باده جدا گرمی رخسار جدا
آتشی زد به دلم باده جدا یار جدا

رفتم از خانه برون خانه خرابم کردند
چشم دلدار جدا, خانه ی خمار جدا

همه شب تا به سحر بی رخ وی می سوزند
شمع بی نور جدا و دل پر نار جدا

در کمینگاه نشاندست به صید دل من 
چشم خمار جدا, طره ی طرارجدا 

دوش از دوری آن گل به چمن نالیدیم 
من جدا, مرغ جدا, ابر جدا, تار جدا 

از سر "داوری" امشب همه هشیاری برد
چشم دلدار جدا, باده ی خمار جدا

داوری شیرازی

پاسخ:
وای شاهکار بود
ممنون

تو را می خواست قایق ران که هر شب تور می انداخت
و گرنه داشت دریا بی نهایت ماهی قرمز !

پاسخ:
بسیار زیبا
ممنون
...
پر از فلسفه...
پاسخ:
بهله
۲۸ شهریور ۹۲ ، ۱۲:۵۶ یک آخرالزمانی
سلام 
بسیاار عالی 
بروزیم 
خوشحال میشوم منت سرمون بگذارید
یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنون
اومدم
یاحق
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۲۵ قطره ی بارون
میدونی چرا میگن” دلت دریا باشه”


وقتی یه سنگو تو دریا میندازی


فقط برای چند ثانیه اونو متلاتم میکنه


وبرای همیشه محو میشه


ولی اون سنگ تا ابد ته دل دریا موندگاره


و سعی می کنم مثل دریا باشم


فراموش کنم سنگ که به دلم زدن


با اینکه سنگینی شونو برای همیشه روی سینه ام

حس می کنم....




[گل][گل][گل][گل][گل]




پاسخ:
بسیار زیبا ممنون
۲۷ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۲۲ فاتح سایبری پلدختر
سلام، من هر موقع که به وبلاگتون بیام یه پیام حتما میذارم
پاسخ:
سلام
لطف دارید
سلام
خصوصیات و وصیت نامه شهدا این کانون که متصل به سایت منور است را مطالعه فرمائید.
و
ادامه دهید این سیر را تا 1392/07/11 که تاریخ یادواره شهدا می باشد.
باتشکر
www.monavar.net
پاسخ:
سلام
چشم
ممنون
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۶:۲۳ شِِــــیخ شـــهید
  قرآن در پیوند انسان با خدا زیباترین بیانها را آورده است خدای قرآن برخلاف خدای فلاسفه یک موجود خشک و بی روح و بیگانه با بشر نیست ؛ خدای قرآن از رگ انسان به انسان نزدیکتر است .

"وحی و نبوت /ص 93 نوشته شهید مطهری"

 
پاسخ:
به به بسیار دققیق و حقیقی
۲۶ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۳۴ امیرابوالفضل علوی
و من گریخته ام و در پی من صیاد ها و فرا رویم دام ها..
من یقین دارم دستان تو تنها سهم آهو نیست..
یا ضامن آهو..
پاسخ:
ممنون
سلام با مطالب زیر بروزم ، منتظر نظراتتون هستم.


حکومت دینی به زبانی ساده

راز های قرآن - بخش دوم

از خدا گفتن و از ما نشنیدن!

پاسخ:
سلام
اومدم
سلام...
به مناسبت میلاد حضرت امام رضا (ع)...
به روزم با:
"حضرت ماه"
پاسخ:
سلام
اومدم
یا حق
دلبری دارم که از صاحب دلان دل می برد

غمزه ای مشکل گشا دارد که مشکل می برد

گر نقاب از چهره گیرد آن نگار نازنین

پرتو رخساره اش دلهای مایل می برد

میلاد امام رضا (علیه السلام) مبارک باد
پاسخ:
ممنون
وهمچنین
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۰۴ یگانه مهاجر
سلام دوست خوبه من
من دوباره به وبلاگ نویسی برگشتم
خوشحال میشم سر بزنی
پاسخ:
سلام
خوشحالم
اومدم

با سلام ایام ولادت آقا علی ابن موسی الرضا(ع) بر شما مبارک

به روزم با انتظارات امام رضا(ع) از شیعیان چه بود؟

 

پاسخ:
سلام
وهمچنین
اومدم
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۵۸ محمدرضا یک دانشجو...
سلام
میلاد امام رضــــــــــــــــا مبارک
من اومـــــــــــــــــدمــــــــــــــــــــــــ
پاسخ:
سلام
وهمچنین برای شما
اومدم
هر چند حال و روز زمین و زمان بد است
یک تکه از بهشت در آغوش مشهد است
حتی اگر به آخر خط هم رسیده ای
آنجا برای عشق شروعی مجدد است . . .


سلام
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک
پاسخ:
سلام
بسیار زیبا
ممنون
و همچنین
میلاد حضرت سلطان مبارک.

دوست بزرگوار سلام
بدلیل انجام امری دشوار و وقت‌گیر برای مدتی فرصت هم‌نشینی مجازی در جوارتان را ندارم.
ملتمسانه از شما تمنای دعا دارم.
یا حق
پاسخ:
سلام
محتاجم
یا حق
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۴۳ *** رک و راست ***
سلام
عیدتون مبارک.
پاسخ:
سلام
وهمچنین
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۳۶ قطزه ی بارون
ﺑﺎﺧﺘﻢ ﻭﻟﯽ ” ﻣﺴﻴﺮ ” ﺭﺍ ﻳﺎﻓﺘﻢ !

ﺩﺭ ﺑﺰﺭﮔﺮﺍﻩ ﺯﻧﺪﮔﯽ، ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺭﺍﻫَﺖ “ﺭﺍﺣَﺖ ” ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﻮد

ﻫﺮ ” ﭼﺎﻟﻪ ﺍﯼ ” ” ﭼﺎﺭﻩ ﺍﯼ ” ﺑﻪ ﻣﻦ ﺁﻣﻮﺧﺖ

ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﻓﻜﺮ ﻛﻦ، ﻓﺮﺻﺖﻫﺎ ” ﺩﻭﺑﺎﺭ ” ﻧﻤﻴﺸﻮﻧﺪ

ﺑﺮﺍﯼ ﺟﻠﻮﮔﻴﺮﯼ ﺍﺯ ” ﭘﺲ ﺭﻓﺖ ” ﭘﺲ، ﺑﺎﻳﺪ ﺭﻓﺖ

[گل]

پاسخ:
بسیار عالی
ممنون
۲۵ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۵۹ فاتح سایبری پلدختر
ممنون از حضور طوفانیت.
پاسخ:
:)
قربانت
امیدوارم بیاد روزی که تعینت غیر او نباشد
پاسخ:
امیدوارم روزی بیاد که تعینم نباشد
سلام:
به روزیم با خط مشی و لقمه ی اولمان!..
با احترام دعوتید...
............
           "medadjangi.ir"
پاسخ:
سلام
اومدم
ممنون
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۱۷:۴۳ زهرا پیشی !!!
سلام !!!
ممنونم ! جالب بود :)
در ضمن آماده ام برای تبادل لینک اگه خواستی خبرم کن :)
ممنونم !
پاسخ:
سلام
لطف دارید
حتما
ممنون از حضورتون
چیزی نمی تونم بگم 
پاسخ:
من گفتم دیگه نباید بگم
از دست رفتی تو :)


هه هه
ایام بر شما تبریک ....


ــــــــــــــــــــــــــــ

هشت مقدس
پاسخ:
همون اولم تو دست نبودم

خخخخخخخخخ
وهمچنین
------------

اومدم
سلام بروزم
پاسخ:
سلام
اومدم

سلام 
اپم 
ممنون می شم یه سری بزنید و یه نظری هم بندازید .... ماخ 
پاسخ:
سلام
اومدم
۲۴ شهریور ۹۲ ، ۰۳:۲۴ امیرابوالفضل علوی
سلام علیکم بزرگوار..
یک "حسین" و بس..
پاسخ:
سلام
اومدم
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۲۷ فاتح سایبری پلدختر
سلام.اگه می شه نگاهی به وبلاگ من بندازید تا اگه دوست داشتید با هم تبادل لینک کنیم.ممنون
پاسخ:
سلام
چشم حتما
به خداحافظی تلخ تو سوگند نشد
که تو رفتی و دلم ثانیه ای بند نشد
پاسخ:
ممنون
سلام
 به اسم منتظران مهدی لینکم کنید و بگین به چه اسمی لینکتون کنم
پاسخ:
سلام
لینک شدید
سلام دلاور
ممنون از قبول دعوت
باز مهمانید به 
درد دل های امام علی  علیه السلام یا همان شقشقیه


یا علی
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
اومدم

یا حق
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۵۶ قطره ی بارون
روزها رفتند و من دیگر ، خود نمیدانم کدامینم

آن من سرسخت مغرورم یا من مغلوب دیرینم ؟

بگذرم گر از سر پیمان ، میکشد این غم دگر بارم

می نشینم شاید او آید ، عاقبت روزی به دیدارم

(فروغ فرخزاد)
پاسخ:
بسیار زیباست
ممنونم
۲۳ شهریور ۹۲ ، ۱۱:۰۲ قطره ی بارون

هزار کلمه در جای خالیت ریختم

 

اما پر نشد . . .

 

به گمانم از جنس بی نهایتی

 

[گل][گل]

 




پاسخ:
بسیار بسیار زیبا و متناسب حال من
ممنونم ازتون

قشنگه.

ولی ای کاش واقعی نباشه..

سخته

خیلی

 

پاسخ:
کاش واقعی نمی بود

گفته بودم با تو من: کان جا نباید رفتنت

ور ضرورت می‌روی با ما نباید رفتنت


"اوحدی"

پاسخ:
گفته بودم با تو من: کان جا نباید رفتنت
ور ضرورت می‌روی با ما نباید رفتنت
دشمن پر در کمین داری و دستی بر کمان
گرنه تیری، ای پسر، تنها نباید رفتنت
راه پر چاهست و شب بیگاه و صحرا بی‌پناه
بی‌دلیلی پر دل دانا نباید رفتنت
مشکل خود را ز رای خرده‌دانی بازپرس
راه جویی، پیش نابینا نباید رفتنت
زین من و او دور شو، گز ز آن مایی کین طریق
راه توحیدست، با غوغا نباید رفتنت
خود نمایی پیش ما عین ریا باشد، تو نیز
گر مرایی نیستی، پیدا نباید رفتنت
اوحدی، چون جای خود زین پرده بیرون ساختی
گر برآید فتنه‌ای، از جا نباید رفتنت
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۲۱:۱۹ سعیده (ماندگار)
سلام..

کم بود ولی پر محتوا..

عالی بود..ممنونم بزرگوار...
پاسخ:
سلام
لطف دارید
سلام
میزبان کیلیک هایتان هستم با سومین حرم اهل بیت در ایران...

http://zareh.blog.ir/post/88

 
یا علی
پاسخ:
سلام
اومدم

یا حق
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۰۰:۲۳ *** رک و راست ***
به به
به به
ما که نفهمیدیم، ولی آفرین...
پاسخ:
ممنون
ایشالا هیچوقت نفهمی
۲۱ شهریور ۹۲ ، ۱۹:۲۸ امیرابوالفضل علوی
سلام
لینک شدید
یاعلی
پاسخ:
سلام
ممنون و همچنین شما لینک شدید

یا حق
***سلام همسنگری...
از بنده ی کمترین قبول کن...
با چهار پست بروز شده...
این بار هم با احترام منتظرم...***

+ یازهرا(سلام الله علیها) 
پاسخ:
سلام
اومدم

یا حق
وایـــــــــــــــــــــ :((((((((((((((((((((((((((((((((((((
به روزم :(
پاسخ:
؟؟؟؟
اومدم
سلام دعوتی به تماشای طرح جدیدم ؛ امیدوارم خوشت بیاد و با نظارتت منو راهنمایی کنی...
یا علی!
پاسخ:
سلام
اومدم
یا حق

با سلام به روزم با هدیه ای برای دوستان

خیلی جالب بود.ممنون

پاسخ:
سلام
اومدم
لطف دارید
خواهش میکنم
احسنت...
پاسخ:
لطف دارید
۲۱ شهریور ۹۲ ، ۰۸:۴۱ کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان

با سلام وعرض خسته نباشید
لطفا در صورت امکان مسابقه وبلاگی "کلیک های مقدس " را در سایت خود خبر رسانی کنید.


http://zanghan.ir/post/151
www.zanghan.ir
a.kanoon@chmail.ir

کانون وبلاگ نویسان جوان زنجان         
                                        با تشکر    یا علی
   
پاسخ:
سلام
چشم فکر کنم همین نظر کافی باشه

یا حق
سلام
دعوتید به خوانده ونخوانده ها...


یا علی
پاسخ:
سلام
اومدم

یا حق
اللهم عجل لولـ♥ـیـک الـفرج
پاسخ:
العجل العجل العجل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

Visit W3Schools